Kako skinuti salo s trbuha

Kako skinuti salo s trbuha

Kako skinuti salo s trbuha, vječiti problem

Iako je u zadnje vrijeme popularno biti žena s oblinama, što uključuje i mali trbuh, mnoge žene i dalje žele savršeno ravan trbuh koji se nikada neće isticati preko uže majice ili haljine. Ravan trbuh je nešto o čemu gotovo svaka žena sanja da postigne jednog dana, no realno ravan trbuh traži jako ali zaista jako puno odricanja. Kako skinuti salo s trbuha se nalazi sigurno u svakom search history-u žena, ali lakog načina za postizanje ovog cilja nema. Da, nakupina sala oko trbuha i struka su estetski ružne i nisu samo problem samopouzdanja kod žena koje se bore s ovim problemom nego su i opasne. Višak sala, bilo u pitanju trbuh ili neki drugi dio tijela povećava rizik za razvoj ozbiljnijih bolesti. Kako skinuti salo s trbuha i riješiti se vječitog problema? Za početak imajte na umu da je ravan trbuh više prehrana nego vježbanje, jer salo voli upravo dio oko trbuha najviše i zato se tako teško rješava. Vježbanje možda čini svega 20% truda vezano za skidanje sala s trbuha. Pravilna prehrana i kardio trening su dva zlatna pravila za skidanje sala s trbuha.

Kako skinuti salo s trbuha, ravan trbuh

Kao što smo naveli, put do ravnog trbuha je zaista trnovit put pun odricanja, no uz želju i odgovarajuću motivaciju sve je moguće. Navesti ćemo vam par pravila koja rješavaju pitanje kako skinuti salo s trbuha koje dovodi do ravnijeg trbuha. Veliku ulogu igra prehrana; Smanjite unos soli u organizam, sol zadržava vodu u tijelu i stvara osjećaj nadutosti. Ugljikohidrati se također moraju smanjiti, ali zato povećati unos sira, jaja, povrća, integralnih proizvoda. U prehranu unesite više raznovrsnog voća kojeg možete jesti kao međuobrok. Iako postoji teorija da je ljuta hrana zapravo dobra za masne naslage, ima i ona teorija koja predlaže izbjegavanje ljutih začina radi pojave tvrdog trbuha. Pržena hrana, fast food, šećer, alkohol su možemo se izraziti zabranjeni u procesu kako skinuti salo s trbuha. Također bi bilo dobro da napravite tjedni plan prehrane i vježbe i da ga se držite, naravno ako se držite plana možete se nagraditi nekom sitnicom kao „varanje“.

Kako skinuti salo s trbuha, ponavljanje je majka znanja

I dalje smo na prehrani i vježbanju. Ugrubo smo rekli što biste morali izbjegavati a što povećati, najbitnije je da hrana koju jedete bude kvalitetna i dobro raspoređena tijekom dana. Imajte 3 glavna obroka, i 2 manja međuobroka. Za plan prehrane je najbolje da se obratite stručnjaku poput nutricionista. Doručak je glavni obrok, i bilo bi poželjno da bude obilan s dovoljno proteina i ugljikohidrata. Moramo naglasiti važnost vlakana, oni potiču rad probave i održavaju ju zdravom. Međuobroci bi trebali biti voćke ili orašasti plodovi. Ručak sličan doručku, a večera lagana npr posni sir. U ovome postupku nećete biti gladni, ali određene želje će vas svakako stavljati na test, zato jedanput tjedno si pojedite obrok koji će vas duševno nahraniti. Vježbanje za kako skinuti salo s trbuha je fokusirano na kardio, ali naravno i vježbanje s utezima recimo. Poželjno bi bilo vježbati 4-5 puta tjedno. Kod vježbanja se fokusirajte na pravilno izvođenje vježbi, a nakon treninga nagradite tijelo s proteinskim shake-om. Obavezno se zagrijte i istegnite nakon treninga. Određene vježbe za kako skinuti salo s trbuha možete naći čak i na YouTube-u. Za ravan trbuh duo zdrave prehrane i vježbanja je itekako potreban, no ono što će na kraju dovesti do rezultata je vaša upornost i motivacija.

Tagovi:

Kako masirati usne nakon hijalurona

Kako masirati usne nakon hijalurona

U današnjim vremenima kada je plastična kirurgija u velikom trendu, više nije nimalo čudno kada vidite nekoga da ide na neki manji kozmetički zahvat. Jedno od takvih stvari koja je popul

Kako skinuti donji stomak

Kako skinuti donji stomak

Jedno od najbitniji stvari u životu je naše zdravlje. Mnogi ljudi smatraju da moraju dobro izgledati, no puno je bitnije od toga da ste zdravi unutra. Ravan trbuh nije nužno znak da ste i zdrav

Kako ispraviti grbu na leđima

Kako ispraviti grbu na leđima

Ne možemo reći da je ovo suvremena bolest ili problem, ali možemo reći da nažalost grba na leđima postaje sve češći i češći problem u današnje doba. Koji je razlog? Loše držanje. Većina nas upravo dan