Koliko kalorija treba potrošiti dnevno

Koliko kalorija treba potrošiti dnevno

Koliko kalorija treba potrošiti dnevno

Potrošnja i unos kalorija odgovorni su za vašu trenutnu tjelesnu masu. Koliko kalorija treba potrošiti dnevno direktno će zavisiti o vašoj želji da li želiti izgubiti, dobiti ili zadržati trenutnu tjelesnu masu. Prvo trebate znati koliko kalorija sagorjevate u prosječnom danu. To ćete izračunati univerzalnim kalorijskim kalkulatorom koje možete pronaći na internetu. Dakako treba naglasiti kako oni nisu savršeno precizni ali će vam sa dovoljno točnošću izračunati vašu prosječnu potrošnju kalorija, koje potrošite tokom svog uobičajenog dana. Za izračun će vam biti potrebni neki osnovni podaci, kao što je vaša trenutna težina, visina, starost, kao i vrsta i količina aktivnosti koje prakticirate na dnevnoj bazi. Tada ćete znati svoju energetsku bilancu i informaciju koliko morate jesti da bi energetski pokrili sve svoje fizičke akcije. Također na internetu možete pronaći i razne tablice u kojima su raspisane većina namirnica, te broj kalorija koje imaju na 100 g svoje mase. Dakle koliko kalorija treba potrošiti dnevno zaista nema jednoznačan odgovor i potreban je individualan pristup kako bi se došlo do točnog broja.

Koliko kalorija treba potrošiti dnevno da bi smršavio/la

Ukoliko svoju tjelesnu masu želite smanjiti morate postići negativnu energetsku bilancu, tj. unositi manje kalorija nego vam je potrebno po izračunu prethodno spomenutog kalkulatora. To je zlatno pravilo za mršavljenje i jedini siguran put ka gubitku kilograma. Gubiti kilograme možete i ako nastavite unositi jednak broj kalorija, ali povećate njihovu potrošnju. Naravno potrošnju kalorija ćete povećati povećanjem tjelesne aktivnosti, kao npr. vježbanjem, trčanjem i sl. Zanimljivo je znati koliko kalorija treba potrošiti dnevno kako bi samo održavali vitalne funkcije našeg tijela, poput disanja, cirkulacije i stvaranja novih stanica. Na ove stvari utjecat će vaša brzina metabolizma, na koju pak utječu vaše godine, spol, veličina tijela i genetika. Točan broj koliko kalorija treba potrošiti dnevno za “održavanje na životu” opet je dosta individualan, ali će na taj segment u prosjeku otpasti 60-70 posto svih unešenih kalorija. Treba napomenuti ako želite znati nešto više o vašem metabolizmu, kako metaboličko ispitivanje možete obaviti u bolnici ili specijaliziranim privatnim laboratorijima. Ovdje je matematika vrlo jasna i držeći se ovih nekoliko pravila, gubljenje kilograma je sigurno.

Koliko kalorija treba potrošiti dnevno da bi izgubio/la 10 kg sala

Ovdje ćemo malo detaljnije obraditi koliko kalorija treba potrošiti dnevno da bi izgubili 10 kg sala. Prvo ćemo se zadržati na zdravstvenom aspektu koji je također jako bitan, ako ne i bitniji. Kalorijski deficit jedino je važan kako bi gubili kilograme, ali nekoliko je načina kako to izvesti. Najbolje bi bilo, sa najmanje stresa, kilograme gubiti kombinacijom smanjenog unosa kalorija i povećanjem fizičke aktivnosti. Treba reći da nije nevažno i kakve kalorije unosite u tijelo, pa će tako svakako biti bolje ako u vašoj prehrani dominiraju proteini kao sastavni dio namirnice. Ne trebate se ničeg odreći, ali općepoznato je da su neke namirnice zdravije od drugih. Također trening prilagodite svojim mogućnostima i krenite polako, kako bi izbjegli eventualne ozljede. Važna komponenta svakog procesa mršavljenja je motivacija, pa ako vam je krajnji cilj izgubiti 10 kg sala, rasporedite si to na više manjih ciljeva. To će vas gurati dalje i svaki manji ostvareni cilj bildat će vaše samopouzdanje. A sada konkretno, koliko kalorija treba potrošiti dnevno da bi izgubili neželjene kilograme i salo. Za početak trebate znati kako 1 kg sala ima 7000 kalorija, pa će vam za gubitak 10 kg sala trebati ukupni kalorijski deficit od 70 000 kalorija. Ako svaki dan napravite kalorijski deficit od 500 kalorija, tada će vam za izgubiti 10 kg sala trebati 140 dana ili nešto manje od 5 mjeseci. Npr., 400 grama pilećih prsa ima 500 kalorija, pa će to biti veliki izazov ako se odlučite samo na smanjenje unosa hrane. Ako 250 kalorija manje unesete i povećate fizičku aktivnost, tada će vam biti lakše stići do cilja.

Tagovi:

Vježbe za podizanje grudi

Vježbe za podizanje grudi

Grudi su uvijek bile među važnijim adutima ženskog seksipila, a jednako je i kod muškaraca. Razvijena prsa kod muškarca otkrivaju njegovu brigu o tijelu i povećavaju simpatije kod suprotnog spola. Kad

Preskakanje vijače

Preskakanje vijače

Jedna od vježbi koje su prisutne već jako dugo i među popularnijima je preskakanje užeta. Ta vježba se može koristiti kao odlična podloga za trening u vidu zagrijavanja. Sve više se koristi u glavnom

Zgibovi za početnike

Zgibovi za početnike

Ako želite naučiti vježbu zgibovi za početnike, započnite s osnovnim početničkim potezima. Na kraju, prijelaz u normalne teže zgibove. Pazite da obratite pažnju na svoje tijelo i ne forsirajte se prej